2010. január 2., szombat

Karácsony

APÁNAK NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNUNK!!!!


Először is köszönjük mindekinek a karácsonyi és újévi jókívánságokat. Nagyon sok programunk volt az ünnepekben,ezért nem is volt időm írni. Szépen,békésen és nagyon jókedvűen telt a karácsony. 24-én délelőtt eljöttek a lányok, és mentek a mamához,amíg mi takarítuttunk meg főztünk. Délután szépen elhozam őket, meg az (mamáékat:-)) Nagy volt az öröm,mikor meglátták az ajándékokat a gyerekek.Mivel a Vani szeptemberben iskolába megy játékos iskolai felkészítő füzetet, a Luca  helyesírásgyakorló füzetet kapott,meg ruhákat kaptak. A Laura kapott egy felfújható Micimackós ugrálót,színesceruzát,mesekönyvet.  Persze a Laura mivel nem aludt a mamánál(és reggel  6-kor ébredt és azt mondta,hogy várom Jézuskát:-)))) igen hamar nyűgös volt. Mire elmentek a mamáék és a lányok, teljesen nem lehetett vele bírni. Nem maradt más, letettem aludni 5-kor. 6-kor nagyon rosszul ébredt, igen sírt, de visszaaludt. 9-kor semmi gond nem volt és vígan játszott éjfélig. Másnap anyukámhoz mentünk ebédre, ott is szép ajándékokat kapott.Utána elmentünk a papámékhoz. Ott volt ám csak a nagy öröm, kapott egy ugrálóslabdát a keritől, meg mesekönyveket(ami nemigazán érdekli még mindig), és egy fa kirakós játékot. Utána mentünk a nagybátyámékhoz, ahol egy játékkonyhát kapott. Nagyon jó játék,csak ő neki nagyobb öröm szétburítani (azért főz is közben). 26-án az anyósomékhoz mentünk ebédre, de ott voltak a sógornőmék is. Délután elhoztuk a lányokat, és mentük át a sógoromékhoz. Este ott aludtak a lányok, majdnem 10 óra volt mire ágyba kerültünk. 28-án dolgoztam.(én egyedül az osztályról,mivel rendelés az volt) Aznap hozni kellett vissza a fülészetre a Laurát kontrollra.Majdnem 1 órát vártunk a dokira beteg krehácsoló emberek között. Szerencsére nem kellett felszúrni a fülét,de a savó még ott van,de majd csak a műtét alatt szúrják fel. (Jövő hét hétfőn megyünk vérvételre(az lesz egy mutatvány), utána kedden meg altatóorvoshoz. ) Aztán együtt mentünk haza(szerencsére nem kellett buszoznom). Mire hazaértünk 3 óra volt, lassan kezdtem készülődni,mert délután mentem vissza Szombathelyre osztályvacsorára. 4-kor el is indultam, jó éhesen(nem volt időm enni egyész nap), felvettem az egyik munkatársnőmet, és mentünk is az étterembe. A hangulat jó volt,még egy kicsit táncoltunk is:-)) Laura nagyon jól elvolt apával, csodák csodájára nélkülem is elaludt. 10 órakor haza is értem, és békésen aludtak. A szilveszter is jól telt a barátnőméknél voltunk. Nagyon jó hírekkel vártak minket:-))) A barátnőm babát vár(ő volt akit írtam tavaly,hogy elment a baba, most már a 15. hétben van és minden rendben van:-))). Nem maradtunk olyan sokáig 10 óra után már itthon voltunk, és mindenki szépen elaludt, csak én nem. Egész éjjel nem tudtam aludni, így tévét néztem egész éjjel, és 5 órakor tudtam elaludni miután feltettük a kocsonyát, de fél 8-kor fel kellett kelnem mert a Laura nem hagyott békén. Délelőtt levittem a Laurát a mamához,amíg kimertük a kocsonyát meg mindent megcsináltunk. Este nem volt gond az alvással:-P





Szóval nem unatkoztunk az ünnepek alatt.Hétfőtől dolgozom aztán pénteken jön a műtét. Beszéltem azzal  a nővérrel aki a megörző szobában. Hát nem lesz egyzerű. Azt mondta,hogy az első fél óra lesz kemény, nyugtalan lesz, fájni fog a füle, zavarni fogja az infúzió, sírni fog, de utána már semmi vész.3-4 órát kell  a megőrzőben lenni,utána átmegyünk a szobánkba. Másnap reggel pedig mehetünk haza,ha nem lesz semmi gond.

8 megjegyzés:

  1. Boldog új évet nektek!
    Sok szép ajándékot kapott a Laura! Szurkolunk a műtéthez és gyors gyógyulást kívánunk!
    A barátnődnek meg boldog babavárást!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Boldog uj evet nektek,apanak boldog szuletesnapot kivanunk. Hat tenyleg nagyon nagy surges forgasba voltatok,osztalybuli, karacsonyozas,szilveszterezes stb.Gyonyoru ajandekokat kaptak a csajok nagyon vagany a Laura folfujos micimackoja es az ugralo labdaja is Szabinanak is van imadja.Remelem a mutetnl minden rendben lesz nagyon szurkolunk am nektek.puszika

    VálaszTörlés
  3. :) Boldogságos szép új évet!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Helló!Sajnálom a picike fülét,ha valaki háát én tudom milyen ha fáj!Kicsi koromban 4x szúrták a fülemet,még szerencse hogy nektek nem kellett!!!Szörnyű tényleg,hogy a füle miatt mentek és a sok beteg ember közt bármit össze lehet szedni!Jók a képek nagyon!!!!pusza

    VálaszTörlés
  5. Hat hello vegre:) Jo hallani rolatok, megha ilyen ritkan is jottok. A karacsony nagyon suru volt feletek, Laura ugyesen birta.
    A mutethez meg szoritunk, hogy minden siman menjen.
    Ja, juniusban megyunk Koszegre. Nagyon remelem, hogy osszefutunk:)
    Debi, Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  6. Sziazstok! BÚÉK nektek is! Tényleg jó sok minden történt veletek! Karácsonykor itt-ott jártatok, s ez a rengeteg ajándék! Ilyen kiskonyhában biztosan sok finomság fog főni! Remélem a műtéttel minden ok lesz, biztosan jó lesz utána neki! Majd szorítunk!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Először is nagyon boldog új évet kívánunk nektek!
    Mivel ma van a műtét, ezért nagyon szroítunk, hogy minden rendben legyen és Laura jól viselje! Ha majd lesz már egy kis időd, akkor várjuk a híreket, hogy mi volt!
    Puszi
    Beus és Márk

    VálaszTörlés
  8. Szorítunk ezerrel!

    Nagyon édesek a képek! Klassz játékokat kapott Laura.

    Millió puszi és kitartás!

    VálaszTörlés