2009. november 13., péntek

Újra itt-ismét betegen

Na azért csak sikerült idáig is eljutnom. Elég furcsa,mindennap munkába járni. Reggel a 7 órás busszal járok (rengeteg a diák,és milyen furcsák), fél 7-kor mi vagyunk az elsők a bölcsiben:-(((  3/4 (-ra éppen beérek és megkezdődik a rendelés,délig nincs megállás. De nem baj,legalább nincs időm angyalkámra gondlni. Mikor hazaérek,gyors bevásrlás,rendrakás, főzés,és indulás a bölcsibe a Lauráért. Most már nem negyed 3-kor megyek érte,hanem később,uzsonnázzon ott. Aztán mikor hazaérünk nem tudok semmit csinálni,mert a lábamon csüng édesem,és ha nem lát akkor bizony üvöltés van. Mostanában mégjobban cumifüggő lett:-P
Múlt héten  volt szülői értkezlet, és ott annyit mondott a gondozónő,hogy a Laurát viseli meg legjobban a csoportból a bölcsizés:-((( Olyan szomorú lettem,hogy mekkora törést okoztam a kis lelkivilágában,hogy elsírtam magam a többi anyuka előtt. Lehet,hogy hülyének néztek ezért, de engem is nagyon rosszul érint,hogy szenved a kislányom.-(((
Szóval hétfőre megint taknyos lett a kisasszony. Apától szedte össze,aki tőlem kapta el. Ő járt a legrosszabbul,mert gyógyszert is kapott. Hétfőn már a Laura is köhögött,meg fújta az orrát. Szerdán már elég rondán köhögött, így délután megbeszéltük a mamával,hogy vigyáz rá másnap,hogy ne kelljen elmennem táppénzre 1 napra,mert péntektől itthon vagyok 5 napot. Addig remélem sikerül kikúrálnom kicsikémet.
Szóval tegnap reggel vittem járok ki kocsival,és véletlenül nekimentem az egyik garázsajtónak:-P Még szerencse,hogy nem lett semmi baja az autónak. Levittem Laurát a mamához, otthagytam az autót, és a lakótelepen szálltam fel a buszra. Jobban mondva csak akartam volna,mert annyian voltak a buszon,és a megállóban is annyian voltak,hogy jópáran nem fértek fel. A sofőr azt mondta,hogy jön egy másik busz,de nem jött. Jobban mondva jött,de 15 perc múlva. Még szerencse,hogy nem szólnak  a munkahelyemen,ha egy kicsit elkések.
Amúgy a Lara nagon ügyesen beszél, édes,amikor összetett szavakat mond sokszor fordítva mondja: eszem meg, kelfölök(fölkelek):-)))
Remélem hamarosan meggyógyul a Laura és tud menni bölcsibe is.Szép napot mindenkinek!!!

9 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Szegény Laura, mostanában jó sokat volt beteg. Remélem hamar elrúgjátok ezt is.
    Borzalmas lehetett hallani, hogy Laura nem érzi jól magát a bölcsiben. De ha jól olvasom, Téged is legalább annyira megviselt ez az egész elválás.
    Jó pihenést a hétvégére!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szegeny kicsi Lauracska hogy te ismet betegeskedsz.Biztosan az is megviselt hogy az anyukad munkaba jar es veled nem lehet annyit mint regen.De hat ez igy kell hogy legyen.Szerintem nem gondoltak semmit hogy sirtal hanem azt gondolhattak szerintem hogy nagyon szereted a kislanyod es bant hogy nem lehetsz vele.Remelem hamar meggyogyultok mindannyian mar nagyon hianyoltunk mindennap bekukintottunk hogy vegre tudjunk meg valamit rolatok.Szabina es Julia baba

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Márk is beteg volt a héten, ahogy Laura. Mihamarabbi gyógyulást kívánunk neki, Márk hétfőn már megy bölcsibe. Ő is nehezen viseli, neki még az ottalvást se javasolják, így anyukám mindig elhozza ebéd után.
    Én tökéletesen megértelek, hogy elpityeredtél, szerintem én is így jártam volna...ez az anyai szeretet :-).
    Puszi
    Beus

    VálaszTörlés
  4. Gyors jobbulast Laura! En anno nagy ritkan jartam vonattal melozni anyuektol, de hogy mennyire utaltam! Foleg a vegen, mar terhesen. Az meg hihetetlen, hogy nem fernek fel a buszra az emberek! De varom mar, hogy Lori is beszeljen vegre:)
    Debi, Lori es Ruben

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást a kis csajnak! Sajna ez az élet rendje. Meg kell tanulnunk elengedni őket, bármennyire nehéz. (ezt elméletben a legkönnyebb ;-) )

    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Mihamarabb gyógyulást Laurának!! reméljük a kicsi lelke hamar megszokja a bölcsibe járást, s nem csoda, ha elpityeredtél, biztosan én is ezt tettem volna, azt hallva, hogy a lányom kicsit kesereg, hogy a bölcsiben marad. De biztosan eltelik még egy kis idő, s mind a ketten örülni fogtok, otthon egymásnak, s jókat játszotok!

    VálaszTörlés
  7. Gyors gyógyulást a nagylánynak.Remélem megszereti a bölcsit.Biztos én is elsirtam vona magamat ha ilyet mondanak.Most mind a kettőtöknek nehéz.

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom megfelelő szó e, hogy szenved... csak vannak gyermekek, de felnőttek is akik nehezebben alkalmazkodnak. Talán nem volt itt az ideje... de Ő is megfogja szokni, legfeljebb a gondozónőknek több figyelemmel kell lenni felé... több babusgatás, több szeretgetés... nehéz tudom, de meg lehetne oldani. Neked meg rá kell előbb utóbb jönnöd hogy is csökkentsd a feszültséget benne :) ez nem parancs, ez tény... menni fog, csak tovább tart. (hogy örülnék, ha Liliben több érzelem lenne... )
    Puszi és fel a fejjel (amúgy nem lehet, hogy a lelki baja miatt betegesebb?)

    VálaszTörlés
  9. Szia!Gratulálok a jövevényhez!!!Szomorúan hallom mit mondtak a bölcsiben!!!Nagy szükség van anyagilag arra hogy dolgozz???Nem lenne jobb hagyni a francba az egész melót és a kicsikkel lenni?puszi nektek jobbulást minden téren!Laráék

    VálaszTörlés